لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

الهی

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۹ ب.ظ

سلام 

دوباره می خواد جمعه بیاد اما این جمعه هم مثل همه ی جمعه های دیگه فرق می کنه .... 

این بار ماه رمضانه و دوستدارانت روزه هستند آقای من می دونم که خیلی وقتا دل تو هم میگیره مثل دل من ، مثل دل آسمون ، می دونم گاهی وقتا تو هم اشک میریزی باز مثل آسمون و اینو هم خوب می دونم دلت مثله آسمونه یا بهتر بگم آسمون مثل دلت صافه !! ازت فقط اینو می خام تو این ماه میهمانی خدایت ما را هم دعا کنی...

الهی عجل لولیک الفرج ...

جانا بیا جانم پیت از جان به جان شد

وز هجر رویت این دلم بی خانمان شد

تا کی شود از دیدگانم اشک جاری

بحر تمنای وصالت دل خزان شد . 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۷
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۶)

۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۹ منتظرموعود
سلااااااااااااااااااام حاجی جان کلی عرض کنم مطالبتان خوبه ولی به خوبی مطالب من نمیرسه باور نمیکنی سر بزن در ضمن احترام نظامی یادت نره http://montazermoud313.blogfa.com
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۱۵ زهرا رستگار
عید است ولی بدون "او" غم داریم...
 مینویسد و پاره می کند..

نه انگار امروز این < دل > نمی خواهد اعتراف کند!!

چشمانت را بیاور

اسباب شکنجه نیاز است!


+سلام دوست خوبم اپم ومنتظر حضورتون هستم
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۶ زهرا رستگار
جمعه جان .. بیا با هم "خیال" کنیم و آرام شویم!..

اللهم عجل لولیک الفرج!
۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۱ یعقوب کربلا
سلام
به ما هم سر بزنید
 منتظر نظرتان هستیم
...
یاعلی
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۳:۳۹ ابراهیم ایلخانی

چقدر معصومانه

...

دیدارت را

این همه روز

روزه گرفته ایم ،

بدون افطار !!

و اینک

همه دلتنگیم !!!
و

این دلتنگی

یعنی اذان مغرب

به افق چشم‌های کسی ....

 اللهم عجل لولیک الفرج


منبع:مقرموعود(elkhani.blog.ir)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی