لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

عزیز دلها

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ب.ظ

شاید جمعه ای دیگر ...

جمعه ای بود و گذشت و در حصار شاید ها بازماندیم !

آنقدر ها هم که کفتیم و شنیدیم منتظر نبودیم !!

اشتیادق آمدنت را فریاد زدیم ولی در هیاهوی زمان فراموش کردیم انتظار و عاشقی و دلداگی چگونه است ؟!‌

نوشتیم و سرودیم و خواندیم شعر هجرانت را ولی زندگیمان بی توجه راحت گذشت !!

شنیدیم که یادمان هستی و از حال ما با خبری همت کردیم و لحظه ای مهربانیت را تصور کردیم !

رمضان آمد و به نیمه رسید و گذشت و باز شمشیری بر فرق عدالت نشست و باز گفتیم شاید جمعه ای دیگر ...

ولی هرچی که هستیم غروب آدینه آینه دلمان تار می شود و غربت تمامی وجودمان را میگیرد شاید خود ندانیم چرا ؟ ولی دل بی اختیار دل بهانه تو را می گیرد و تو را می جوید !!

تو ای صفای ضمیرم چرا نمی آیی؟

چرا بهانه نگیرم چرا نمی آیی ؟ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۱
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۱۱)

 به روسیاهی‌من نگاه نکن و به دستهایم که خالی و گنهکارند

  قلبم را ببین که هر روز، صبح و شام تو را می‌خوانند . . .

خدایا ، درک دوران سبز ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان



۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۹ زهرا رستگار
هپی نیو قالب!!!  :|

پاسخ:
تنکس ... 
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۹ بهنام اشرفی

به ما سر نمیزنی ها ؟؟؟؟؟؟؟

دلت اضاف میخواد انگاری

سلام حاجی

شرمنده اگر دیر آمدم

راستش تو سپاه که میرم بهم میگن عزیز دلها

آقاجان اسم ما و لقب ما شده عزیز دلها ولی تو عزیز دل یکی هستی که دنیا با لطف وجودش می چرخد آره تو عزیز دل فاطمه هستی

۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۳ ابراهیم ایلخانی
فدایی هات برا تمیرن حاجی من....الهی قربون اون چشم هات برم...

موضوع این ساپورت ها خیلی افتضاح تر از اینه من دیروز تبریز کلا هنگ کرده بودم چه بره واقعـــا!!

اما حرف دلم برات:
+به یک اتفاق خوب جهت رخ دادن نیازمندیم!! " اللهم عجل لولیک الفرج"
 درمورد قسمت اول سخنتون باید بگم که نه تبلیغ نمیکنیم میگیم که وضع جامعه اینه باید رسیدگی شه برا اینکه مفهوم حجاب رو بهتر بفهمیم لازمه اینارو بدونیم وبدونن وبگیم... تا شاید بفهمیم که اگه اینطوری پیش بریم به جایی نخواهیم رسید مگر اینکه به حجابمون تکیه کنیم و اون بی حجابارو نه با پوششمون بلکه بارفتارمون به خودمون جذب کنیم تا شاید یکم تغییر کنن
درمورد قسمت دوم حرفتون باید بگم بله درسته اون مفاهیم هم باید پرداخته شه ولی گام به گام... البته ماهم سعی براین داریم تا بفهمیم چرا حجاب واقعا؟... بله جای بحث داره ولی کو بحث؟ خود شما اگه خواستید میتونین همین جابحث کنین با دوستای وب نویسمون... با موضوع مورد نظر خود شما........ ومن دوستان رو جم میکنم بحث کنن ...
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۵ بهنام اشرفی

اللهم العجل الولیک الفرج

فدایی داری جناب سروان

۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۷ زهرا رستگار
او منتظر است تا که ما برگردیم!
ماییم که در غیبت کبری ماندیم!
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۸ یک آخرالزمانی

سلام
وبلاگ بی نظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
یاعلی
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۶ چشم انتظار
سلام بزرگوار
من لینکتون کردم
به من هم سری بزنید
یازهرا
 سلام دوست خوبم با 2 تا پست با عنوان :

"فحشای تابستانی کلید خورد"

 و

"تشنه ی نگاه "  

آپم...!!
منتظر حضور شما ونظرات ارزشمندتون هستم [لبخند][گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی