لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

دو چشم نم

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

امشب دل من دو چشم نم می خواهد

اصرار نکن چرا ؟!... دلم می خواهد

ایوان نجف ضریح حسین کرب و بلا

آقا بطلب دلم حرم می خواهد...

امشب دوستای کربلاییمون از حرم اومدند ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۴
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۱۰)

سلام وبلاگتون عالیه 
ایشالاکه امام حسین همه ی آرزومندان رابطلبد ماراهم اگرکه لایقیم برای باردوم بطلبد
قراری نیست
برای بی قراری من
تو پشت هیــچ پنجره ای نیستی
راستی کجایی؟


سلام
بعدازمدت طولانی غیبتم درنت میبینم دوباره مث همیشه عالیه
منتظرحضور گرم وپرشوردوباره
شما مثل سابق هستم
به نام خالق هستی
سلام 
وب خوبی دارید، فقط تنها نظرات و تایید نکنید،مطلب هم بنویسید! حیف نیست اینجوری ولش کردید؟ملت هر چی چرت و پرت میاد به ذهن شون میبرن تو وب اونقدر شما همچنین وبلاگی رو رها کردید!!!!
نیستم بیگانه،هستم آشنایت یاعلی.ازازل دل داده برمهروولایت یاعلی.تاجمال خویش رادر کعبه ی حق ظاهرکند.پرده ع گیرد ازجمال دلربایت یاعلی.....ولادت باسعادت مولی عاشقان حضرت علی برتمام عاشقانش مبارک باد....
سلام علیم حاج آقا وبلاگ جالبی دارید مطالبشم خیلی خوبن فقط پیشنهاد میکنم قالب وبلاگتونو عوض کنید اصلا جذابیت چندانی نداره واالله .......
سلام .وبلاگتون خیلی خوبه موفق اولاسیز ان شاءالله
 سلام  مطالب رو آپ کن عالی است  التماس دعا
سلام حاج اقا  ادرس سایتتونم که اشکال داره درستش کنیدمن لینکتون کرده بودم بعد دوهفته دیگه خود بخودپاک شد..
سلام علیکم حاج اقا.شمانمیخاین مطالبتونوتازه کنیدیا شماهم وقت ندارین..............؟؟؟؟؟؟؟
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۲:۲۶ فانوس جزیره
سلام علیکم مومن

شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات

قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی
جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره

لطفا رسانه باشید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی