لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

سلام

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

سلام خیلی وقته نبودم ! البته بودم ولی مطلبی نمی نوشتم می خام به یه جای دیگه برم که به زودی خبرتون می کنم !!

ممنون و به امید دیدار !!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۶
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۷)

 نگرانم نباشید من خوبم ...از همان خوب هایی که پدربزرگم بود وصبحش مُرد  


+سلام بعد از مدتها ...
 موفق باشین

خدا میدونه که چقدر دلم برات.

یاحسین 

پاسخ:
سید جان باشوا دولانام ...
سلام
آپم
دوست داری عروسیت کجا باشه؟!!
منتظر حضور گرمتان هستیم
۲۸ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۹ امیـــر پنجه شاهی
سلامــ

به بیــرق مذهبیـمون دعوتیــد.

بیاییــد " امَّن یُجیبــ " بخوآنیــم.
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۸ زهرا رستگار
سلام
وبلاگ دیگه منظورتونه؟!
پاسخ:
سلام نه یه سایت زدم دارم روش کار میکنم 
ممنون
سلام-منوهم بلینکیدم هم شهری
پاسخ:
سلام - لینک شما اشتباهه 
ببخشین

الهی شکر....
پاسخ:
ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی