لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

آرزو

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ

شب آرزوهاست 

شبی که گمانم خدا هم آرزو میکند... 

برای من آرزو معنایی ندارد تا نباشی حس میکنم انگار چیزی کم دارم و انتهای هر آرزویم بی اختیار حسی عجیب آن را از خواستن باز می دارد

به گمانم فقط تمنای توست و بس!

بگذار امشب اشک به دادم برسد و کمی دلم را آرام کند و دل یارای خواستنت را مهیاتر !

می گفتند امشب به بزرگی آرزویت نیندیش به بزرگی کسی بیندیش که آرزویت را اجابت میکند تو را خواستن بزرگ است اما خدا بزرگتر ...

***

کمیل که می خوانی همراه اشکهایت ما را هم دعا کن امشب خودت هم آرزو کن نه تنها برای خودت بلکه برای ماهم بخواه آرزو کن و بخواه تا جان را نثارت کنیم ای مرهم دل های بی قرار 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۶
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۱۰)

 [گل]همیشه واسه گلی خاک باش که اگه[گل]

[گل]به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست![گل]
 شد جمعه و یکبار دگر مشق نوشتم: آن مرد نیامد که نیامد که نیامد....…
✿ܜܔـــــــــــ✿ ✔گوینـــد امـ❤ـام هـــر عصـــر ˙·٠•●♥بـــابـــاے مهربـــاטּ♥●•٠·˙ اســـت. . .✦ روزت مبــارک ˙·٠•●♥ بـــابـــاےمهـــربانـــم♥●•٠·˙ ✿ܜܔـــــــــــ✿

سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

 فضای مجازی هم محضر خداست در محضر خدا مراقب رفتار خود باشید.......

+سلام ... روز پدر و ولادت حضرت علی (ع) رو بهتون تبریک میگم...

+بروزم

سلام مطالب خوبی بود خوشحال میشم به ما هم سر یزنین ممنون

یا علی

۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۶ یک اخرالزمانی
سلام
خدا قوت 
بسیار عالی 
بروزم 
یا علی

به نام سلام

میزبانتان هستیم در هوای حوصله با موضوع " حلزون + جشن یک تولد "

خوشحال میشیم به وبلاگمان سر زده و نظرتون رو بفرمایید . 

موفق باشید / یا علی

 خــــدایا!!

من به عنوان بنده حاجتم را گفتم،
امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست،
از حکمــت تو باشد نه بی لیاقتـــی من ..!



 خاصیت اشک است..
هم چشم راپاک میکند و هم دل را..
در این کویرخشک بارانم آرزوست!


+سلام دوست خوبم با موضوع  :: عجب جاییست!! .... آپم ومنتظرحضورتون هستم....
 پروردگارا امشب شب آرزو هاست شبی که دستهای لرزانمان در انتظار دامان ترحم توست...

+دعا میکنم تا اجابت شود
دعا میکنم چون دلم روشن است....
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی