لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

غریب الغربا

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ب.ظ

از همان لحظه ی اول منتظر بودم و هیچ چیز را نمیدیدم !

با خودم می گفتم یعنی من هم آمده ام ؟!

تا که چشم به گنبدت می افتد دیگر همه چیز فراموش می شود و باز دنبال همان لحظه ی گمشده ای!

انگار احساس می کنی لحظه ای را پیدا کرده ای! لحظه ای تازه !

تاکه اذن دخول خوانده می شود و وارد صحن ها می شوی

آسمان را نگاه می کردم دیوارهای صحنت را! همه جا را میگشتم و فقط منتظر یک جواب بودم !

بله اجازه هست!!

و هنوز منتظر لحظه ی گمشده ای!!

کنار ضریح که رسیدم احساس کردم دیگر لحظه ی گمشده ای وجود ندارد به جز!؟ 

اللهم عجل لولیک الفرج 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۳۱
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۵)

۰۷ تیر ۹۲ ، ۰۲:۴۹ بهروز دلاور
به امید لحظه‌های زیبا
 سلام دوست خوبم خوبین؟

یه پست درمورد ازدواج گذاشتم خوشحال میشم بیایین ونظرتونو بگید..!!


+چراآپ نمیکنید؟؟؟ منتظر آپای زیباتون هستم
 هر روز ساعت دلم را عقب میکشم...

تا خیال کنم،

دیر نکرده ای هنوز!

"اللهم عجل لولیک الفرج..."


+سلام بزرگوارعیدتون مبارک .... انشالله فرج آقا....
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۸ زهرا رستگار
ای ضامن آهو .. به غریبی سوگند ..

دل کندن از این ضریـــح مشکل شده است!..
سلام
زیارت قبول ..... محتاج دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی