لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

آقای خوبی ها

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۱ ق.ظ

سلام آقای خوبی ها

وقتی صدای ناله های شیعیانت را میشوی در فراق جدت به گمانم اندکی آرامت میکند این اشک های سرازیر شده اما بعدها میبینی که این همان بنده ات هست که تو برایش اشک ریخته ای !! از دست و زبانم فقط همین بر میآید که برایت تسلیت بگویم و بهانه ای باشد که تو را به یادم بیندازد.

چقدر خوب است که تو باشی و برایمان از جدت بگویی در کنار مزارش و ما باشیم و شما و روضه او، و بگویی که آسمان آن شب تاب نداشت بشنود صدای حرکت زنجیر ها را ، خورشید می ترسید صبح طلوع کند ! نگران بود نکند چشمش به خورشید ی بیفتد که در گوشه از تاریک خانه ی هستی از خدایش غروبش را آرزو کند ! بگویی که آن شب ماه هم بر پشت ابر ماندنش افتخار کرد گمانم شب هم گوشهایش را گرفت تا دیگر نشوند ناله های جدت را ، بگویی تنها و غریب ماندن دردی است عجیب!!

آقای خوبی ها، درب حوائج را در زدیم این چند روز،این چند روز باقی مانده ی ماه رجب را هم تو دعا کن، هم برای خودت هم برای ما ...

دلتنگی را سامانی ده که هرکجا که باشم او نیز با من است البته خدایم را شکر می گویم چرا که او تنها کسی است که در بی کسی ها مرا تنها نمی گذارد ، دلتنگی را می گویم ! آفرین می گویم برایش !!

تو که باشی آسان می شود برایم همه سختی ها اما بی تو سختی ها هم سخت تر می شوند آقای خوبی ها ،خوبی کن برایم مثل همیشه ...

من منتظرم . 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۹
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۹)

۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۲۴ حسن اذانچیلر

سلام ای انتظــار انتظـــارم  / سلام ای رهبر و ای یادگارم

سلامم بر تو ای فرزند زهرا /  سلامم بر تو ای نـــاجی دنیا . . .

ولادت حضرت حق مهدی صاحب الزمان پیشاپیش بر شما مبارک

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

 

۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۴ ابراهیم ایلخانی
هه!!

من که میدونم فکر میکنی نمیدونستم....هه! به دانیش دا..هه!
فدای داداش گلم هم هستم
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۷ هوای حوصله

به نام سلام

میزبانتان هستیم در هوای حوصله با موضوع " حماسه ایرانی- جام جهانی "

خوشحال میشیم نظر شما و بازدید کننده هاتونو در مورد این مطلب بدونیم .

موفق باشید / یا علی

همیشه یادش کردم؛ بعد هر صلواتی که فرستادم فرجشو خواستم؛ پس کو؟ چرا یه بارم یادم نمیکنه؟ من که بهش گفتم هیچی نمیخوام؟ من که گفتم فقط میخوام سر بزارم رو پاهاشو یه دل سیر گریه کنم! میدونم گناهکارم اما مگه آقا فقط مال خوباس؟

اگه اینطوریه که دیگه هیچ وقت نمیرم سراغش................!

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۳ زهرا رستگار
منتظر نظرتون هستم!
 هـــــــیســـــــ...!! کمی آرامتر بی صدا تر، آهسته تر سراغش را بگیر... ممکن است بیدار شود...!!

فهمیدی چی رو میگم؟؟؟

نه متوجه نشدی ؟؟؟؟؟!!!!

بیاین وبم میفهمین...منتظرم
سلام عید شما هم مبارک حاجی ...

خداوندا به من زیستی عطا کن تا در لحظه ی مرگ بر بیهودگی لحظه ای که گذشت سوگوار نباشم...


سلام نه خبر
یاخچی سان کیفی حالین نچور دی
مطلبین چوخ اوزون دی اوخومادیم
سلام خیلی وبتون خوبه-اگه بشه منوهم بلنکید/ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی