لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

دل تنگی

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ب.ظ

دلتنگی !!

آره دل من تنگ است 

چرا که جایی نشد برایت بیایی شاید هم آمدی 

آره آمدی ولی من نتوانستم ببینم نتوانستم !

اما این حرف دلمه : سخته بر من همه چی رو میبینم اما هر جا می نگرم تو رو نمیبینم 

نه نمی تونم ببینم 

میگن می تونی چشما رو عوض کنی چشمم فدای چشات عوضشون کن ! 

این جمعه هم دعوتت می کنم به دلم پابذار اما منو هم خبر کن !! 

دلم را به تمنای دلت باخته ام 

مهدی جان

روز دیگر ماه نو می شود برای جمعه هایش دعا کن 

تو بخواه ما هم می خواهیم 

اللهم عجل لولیک الفرج 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۹
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۹)

۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۴۷ یک اخرالزمانی

سلام

خدا قوت کارتون عاای هسته

خوشحال میشوم به منم سر بزنید

یا علی

 

ما رسم دوستیمان مثل نان نیست!

که گرمش درسفره دل باشد و سرد و بیاتش سهم نمکی!

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت باشد همیشه هستی همین حوالی !

*********@**********@*********
سلام دوست خوبم فرارسیدن ماه رجب روبهتون تبریک میگم ....

+درضمن بزرگوار یه "خبرنامه" گذاشتم توی وبم اگه دوست داشتین بیاین عضوبشین تا آخرین مطالب وبلاگو تو ایمیلتون بخونید. منتظرتون هستم..... 
سلام
..................................ژ
نه خبر داریخدیم ددیم بیکه کلیم بیر داریخمام جیخدی
ایرانیان در چه مکانی به امام مهدی(عج) ملحق می‌شوند؟؟

سلام دوست عزیز
به روزم و منتظر نگاه های زیباتون.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۸ حسن اذانچیلر

 میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) و حلول ماه مبارک رجب بر تمامی شیعیان مبارک باد.
___سلام__##### _____## ___آپم__##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______########__
______________##_________#####___

 

 

mjhcczsx,klgdrdgbj
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۵۱ حسن اذانچیلر
خالی دست هایم را آورده ام ، خالی بازگردانی ،

به خدایی ات شک نمی کنم .

بی گمان ، تردید از بندگی من است .

دستم به دا مانت پناهم باش .
 
 
 

التماس دعا !
 

نه تلخم

نه شیرین

مزه ی بی تفاوتی می دهم

اینروزها جنس حالم

زیاد مرغوب نیست...!

+سلام.... خیلی زیبامینویسین.... خیلی

راستی آپم ومنتظرحضورتون
پاسخ:
خواهش می کنم نظر لطف شماست

فکر دیدار تو را تا مرز باور می‌کشم،

گر بیایی با تو از پاییزها پر می‌کشم،

باز امشب در هوایت بی‌نشان پَر می‌کشم،

امشب از مفهوم مستی جرعه‌ای سر می‌کشم،

ای نگاهت سبز، ای سرچشمه آئینه‌ها،

خوب من! با هم قراری داشتیم آدینه‌ها ... 

 اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی