لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

بهانه

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۲۵ ب.ظ

داشتم دنبال بهانه می گشتم که چرا دلم گرفته یهو یادم افتاد

امروز جمعه است ، عصر جمعه ؛ 

به یادت افتادم دلتنگی حس عجیبیه

تو که نباشی احساسم هم مرا یاری نمیکنه!!

تو این دنیا هم اگه تا جمعه آینده پانگذاشتی حداقل تو دلم پا بذار 

منتظرتم !! 

هرچند می دونم تو از من هم منتظر تری چرا که خوب می دونم وقتی 

علی گفت آقا جون بیست ساله منتظرتم تو هم گفتی کجا بودی منم بیست ساله منتظرت بودم ..!! 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۳
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۹)

با سلام 
منتظرتون هستم تو وبلاگم یه مطلب جدید آپ کردن.........
 

دل بی قرار نیست ادا در میاوریم
چشم انتظار نیست ادا در میاوریم
اصلا دلی که مست ریا و هوی شود
گوشش به کار نیست ادا در میاوریم
بر لب دعای ندبه و دل غرق شهوت است
این رسم انتظار نیست ادا در میاوریم


+الهم عجل لولیک الفرج

سلام هادی عموو ایرادت وار.قریان کسیم تهرانان. 
سلام من گلدیم گوردیم سن نجور سان
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۱۰ حسن اذانچیلر
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
لاله ها منتظرند! در این عرصه انفجار بلا، مردم یاد
لاله ها را بین کوچه هاى این شهر خاموش گم کرده اند و حتى
امواج دریاى عاشق سر بر ساحل نگاه هایى تیره مى گذارند و سرود
عطش را سر مى دهند. لاله ها منتظرند؛ منتظر کسى که همزاد
موج هاى خورشیدى است. کسى از جنس ابر، پریزاد باران.
عاشقان منتظرند! عاشقان بى تابند، بى قرارند تا هم
آواز شیدایى صبح فردا باشند. اى دریا تبار، بر گونه هاى امت
ببار. عاشقانت صبورند، منتظر خواهند ماند.
خیلی خوب بود دلتنگت شده بودم گفتم بیام یه سری بزنم
 مـژده‌ی آمـدنت قیمـت جـان می‌ارزد ......
 تاری از موی تو آقـا به جهـان می‌ارزد.....
 السلام علیک یا صاحب الزمان 
واااااای خیلی زیبا بود خیلی به دلم نشست...
+اینا نوشته خودتونه یا کپی میکنین؟؟؟؟
+خیلی عالی ان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی