لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

لحظه گمشده

وبلاگ شخصی هادی حاجی رحیمی

گریه

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۰ ب.ظ

نام نوشته را گریه انتخاب کردم چرا که این روزهادلم بسی هوای گریه کرده . . . 

تا لحظه ظهور شما گریه میکنم

در رو به روی آینه ها گریه میکنم

یک روز در غریبی تان ذوب میشوم

یعنی تمام داغ تو را گریه می کنم

یک جمعه از شروع سحر با نبود تو

یک ریز تا نماز عشاء گریه میکنم

رنگ تمام زندگیم جور دیگر است

در سایه نگاه شما گریه می کنم

هر چند کم، شبیه تو در گوشه دلم

من هم برای کرب و بلاگریه می کنم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۵
هادی حاجی رحیمی

نظرات  (۶)

به نام سلام
میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن و روز مادر - بر همه ی مشمولین این جمله تبریک و تهنیت باد .
--------------------------------------
میزبانتان هستیم در هوای حوصله با موضوع " کوثر نبوی " - به همراه دانلود نرم افزار " کوثر " شامل بخش های : " زندگینامه - احادیث- شبهات- ژیامک های جدید روز مادر - اشعار روز مادر و حضرت فاطمه "
خوشحال میشم نظر شما و بازدید کننده هاتون رو در این مورد بدونم .
موفق باشید / یا علی
 

وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم

بغض گلویم را می فشارد شاید

این نشان عشق خالص و پاک است.

روزت مبارک ، عشقـــــــــــــــــــــــم...مادرم

۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۵۱ بهمن شیخ بیگی
سلام
از بی سوادی پرسیدند "عشق" چند حرف دارد؟ بی سواد کمی فکر کرد و پاسخ داد چهار حرف!!! همه به او خندیدند!!! بی سواد ناراحت شد در حالی که زیر لب میگفت: مگر "مهدی" چند حرف دارد؟!!!!!

التماس دعا

به نام سلام

با دست های خسته دعای ظهور را  ---  تا قتلگاه کرب و بلا گریه می کنم ...

موفق باشید / یا علی

۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۲۰ حسن اذانچیلر
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!!!!!!!
 دستی کشیده ام
به سروگوش این دلم!
این جمعه و نیامدنت
بی دلیل نیست!

+زیبابودعجب حس نابی.... :((

+درضمن بزرگوارآپم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی